utlandssemester

I dag firar vi att det inte längre är tvåsiffrigt till Deles intervju. 9 dagar nämligen.

Jag är fortsatt mosig idag, och tänk att detta förbättrades ju inte av att jag inte kunde sova igår.
Varför? Joo, därför Någon hade visst nyttjat kaffemaskinen på jobbet alldeles för mycket!

Är lagom sugen på semester när jobbfolket sitter och luftar sina tanker angående diverse utlandssemestrar. Själv är jag sugen på Egypten (=afrika=dele kan komma). Det vore grymt skönt!

Pratade med Jacob och Daniela idag. Saknar folket. Jag skulle LÄTT få heltidsjobb, ett BRA heltidsjobb, om jag drog till England igen. Men här kommer man inte ens i närheten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0