Intervjuer och åter intervjuer

Nu går det ju tyvärr inte lika mycket framåt som man kunde hoppas...
PO.P intervjun i fredags gick bra, men dom har ingen position ledig och nästa tillgängliga blir förmodligen i Stockholm. Lite trist med tanke på hur inspirerad jag blir av mitt nuvarande jobb.

Men ungefär en timme senare ringde en kvinna (som jag tydligen har skickat cv till) och frågade om jag ville komma på intervju angående en butik dom skulle öppna i Uppsala. Om jag vill!? Klart jag vill! Dock flyttar jag inte till Uppsala för att vara säljare. Vi får se vad som erbjuds. Det är i alla fall för ett företag som heter Name it (tidigare exit, barnklädesaffär).

Nu måste jag ta ledigt från jobbet på onsdag, då intervjun är i Stockholm. Eh, jo, jag tänkte vara ledig på onsdag- igen! Ehh...anledningen? mnaae....

Det är i alla fall 4 (FYRA) dagar kvar till onsdag den 15:de. Och onsdag är en jävligt BIG DAY. Med Deles intervju och min.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0