tid för intervju

Nuuuu har min Dele fått tid för intervju. Den 16:de. Här har jag suttit och väntat och väntat på att han ska ringa. Hoppas hoppas hoppas det går bra och att det sedan går fort att få uppehållstillståndet. Vad jag ska ligga på migrationsverket sen. Dom ska bli så trötta på mej att dom låter våran ansökan hoppa före alla andra!!!

Och Jag Har Fått Jobb. Må så vara att det bara är fram till jul, men det känns bra. Blir endel pengar (inte alltför mkt) iallafall! En Helt ny erfarenhet att jobba på kontor- lite mer än bara rapporterna jag gjorde lite då och då på PO.P!

Ikväll blir det simning med Jennie. Hurtigt! Sen blir det vikarie på sörtorp imorgon igen. Skönt att slippa vara arbetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0