Om min fortsatta karriär på Polarn

Okej! Nu vet jag varför jag ska ha en fortsatt karriär på Polarn och inte på kontor.
1. På kontor förbränner man Noll kalorier och blir tjock!
2. Allt jag vill orka göra efter jobbet är att komma hem, laga mat och dega i soffan, ev dega med vänner, eller allra helst- dega me Dele och sen sova.

Nästa torsdag är det iaf IUC-dag (shiiiiiiiiiiiit, kom på Nu att jag bokat tid på ungdomshälsan kl.10) och då får man räksallad till lunch och säkert bara glassa runt hela dagen!!
Plus att det är dagen D- intervjudag på svenska ambassaden, 8 dagar kvar nu!

På fredag blir det Eskilstuna och då ska jag träffa kära Lisa som jag inte sett på År och dar!


Oj, det här blev ett jättepositivt inlägg. Men oroa er inte- Jag längtar fortfarande efter min älskling och har fortfarande ont i halsen (men tänk vad ett par ibuprofen kan göra)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0