virus

Jag äääääääääär så himla sjuk! Men har inte halsfluss, något virus som man inte kan göra något åt, tydligen. Feber har jag och skitont i halsen, det har jag med.

Har hunnit ringa till migrationsverket idag, tar ungefär en evighet om man blir 40:de i kön som jag blev. Fick namnet på våran handläggare, så nu ska jag bara vänta på mitt frågeformulär, sen ska jag ringa och pressa henne (honom?)

Dom snälla människorna på Bestseller (som äger nameit) har fixat så jag inte behöver fara till Sundsvall förrän på onsdag, så nu kan jag kurera mej en dag extra. Tror inte direkt jag kommer må bra- men MIRAKEL har ju inträffat förr.

Skulle hjälpa mor förut med att boka en kurs på datorn, när vi skulle skriva in email säger hon blablabla snabel-a. Finns det ordet fortfarande? Inte finns det väl någon som fortfarande säger snabel-a???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0