Jobb, älskade jobb

Efter 3 veckor och 4 dagars depression är jag back in business, jag har liksom inget val!

Jag blir nämligen butiksansvarig på nya Nameit butiken som öppnar i Uppsala. Jag tog mej ganska smärtsamt igenom första intervjun, var nämligen baota- nervös och tyckte inte alls det gick bra.
Hade verkligen gett upp hoppet när dom äntligen ringde. Sluuuutligen fick jag komma på en andra intervju som gick galant! Jag fick jobbet direkt! Ska bli grymt kuuuuuul...

Sa upp mej på IUC och fick sluta redan idag. Tur det, för här har ni någon som minsann inte kommer ha en lugn stund innan jul. Min kropp firade med att ställa till med en ond och svullen hals.

Ihelgen kommer Daniela, Mary och Fabio från England (Italienare hela bunten). Sen börjar det!!! Möte i stockholm på tisdag, följt av tre dagar i Sundsvall, följt av jobb, mera jobb, flytt, IKEA och ännu mera jobb.

Lägenhet i Uppsala? Någon?

Men Först! Helhelg i Stockholm med min bästa Daniela och co!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

gud vad kul för dig!!!

blir det uppsala för din del alltså. hittat någonstans att bo? eller hur blir det? hade toppen kram kram

2008-11-08 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0