sundsvall

Givande dag idag igen, säääängen. In för ett snabbt viktigt ärende i stan, passade på att köpa en liten resväska. Jag Kommer se ut som världens lantis (vilket jag iofs är, men inte riktigt vill utge mej att vara) om jag kommer med en gammal avdankad sportbag från 90-talet.

Imorgon blir det Sundsvall. Mamma är avis för att hon tycker att bo på hotell är som att åka på spa. Lite nice ska det faktiskt bli. Och Ja, jag ska lämna laptopen hemma, annars sitter jag där med begäret av internet och kommer aldrig sova bort min sjukdom.

Blir att fixa mobilt bredband (heter det så) när jag kommer till Uppsala. Kommer aaaldrig ha tid med det. På fredag åker jag dit direkt när jag kommer med flyget till Arlanda på kvällen. Och så åker mamma och pappa upp med alla grejen på kvällen så dom är där ungefär när jag kommer. Jag veeeet- jag har en supermamma och superpappa!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Petra! GRATTIS till jobbet! va kul! Hur känns det!? när börjar du? du måste berätta ALLT för mig :) hoppas vi ses i jul!?? PUSS!

2008-11-27 @ 16:18:47
URL: http://maelins.blogg.se/
Postat av: Malin

Petra! Jag förstår det!! när kommer han hit då!?? Å jag längtar efter att få träffa dig!!!! PUSS!

2008-12-22 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0