jag kommer sakna

Just nu kommer jag på 3 saker jag kommer sakna här, utan inbördes ordning. (mannen räknas inte, han är redan inräknad i sverige)

1. Köpa alkohol var som helst. (Vad gör man i Sverige när man blir sugen på vin på lördagkvällen?)
2. Daniela (guud, hur ska vi klara oss utan varandra???)
3. Mitt jobb (skittråkigt nu när vi är i en otroligt lugn period, men annars- jag och Daniella utgör ett utomordentligt management-team)

Imorse var jag skitarg och mannen var tvungen att pallra sig upp och följa mej till jobbet.
Anledning: Min vit-svart-randiga arbetströja har blivit grådaskig i tvätten och har tappat formen Totalt. Detta ledde till att den inte alls kunde passa med mina sprillans nya boots som jag tänkt använda...
...ja ni förstår ju själva...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0